X__X Olen kipeänä kotona dataillut ja kuvaillu ja lakannut kynsiä. En oo tässä tehnyt viimmepäivinä mitään kovinkaan jännää.

Aatelin nyt kummiski päivittää tylsyyttäni..

PERJANTAI

Juu ja sitten värjäsin  juu hiuksia, samana päivänä olin myös isän työkaverin luona lapsenvahtina semmoset 5 ja puol tuntia. Ansaitsin 35 euroa jee. Ja ne hiukset tosiaan on nyt tämmöset

LAUANTAI

Olin alkurastilla sudareitten partiokisoissa. Oli hirveän kylmä tuuli ja muuta siellä olin parituntia ja kotiin päästyä lahdin kaupungille ostin H&M'stä yhden kivan hello kitty paidan :) sori toi suttu ! Oon jo kauan kattellu totasiel mut nyt sitte ostin. Kattelin kans Carlingsissa yhtä kivaa hupparia mutta L kooksi se oli aika pieni ja aattelin just ostaa isomman hupparin joten se jöi sit sinne. Puhusin sit kans Jennan kanssa puhelimessa ainaki tunnin :o

 

SUNNUNTAI

Toinen pvä partiokisoissa, nyt oli seikkailijoiden vuoro. Oltiin vimpalla rastilla kympissä. Rento meininki. Aluksi oli sairaan kylmä mutta sitten jo kahdenaikaan oli siedettävän lämmintä. Tässä yksi kuva missä näkyy hyvin mitä me siellä tehtiin suurinosa kun ei oltu tehtävää tekemässä

Maattin makualustojen päällä ja otettiin kuvia :D Kuvassa Jarna. Toi on hassu kuva must ku aurinko paistaa ja sit aurinkolasit mut kummsiki meil on paksut vaatteet ja Jarnallaki pipo :D

 

MAANANTAI

Kaupungilla Hennan kanssa. Nähtii tuttuja ja sit ostin laajennuskorun ! Oon jo kauan aatellu venyttää korvaa ni nytmä sen sit ostin. tadaa 

se on iha vauva viel :Dd mut se kasvaa tosta <3

Sit ostin sitä jaffan uuta jackpot limsaa tai jtn tommost uututta kummski, se on niin hyvää !

 

Hiho mutta ei mutua kerrottaavaa, heipppaa ♥